May 30, 2009

Seharian hari ni






Mlm td sekitar jam 11pm++++, aku pusing2 kat down town cheras, damansara, kelana jaya, KL & so on la sampai kurang lebih kol 4 pg
Tenang n haapy jerk dpt ronda2 dlm kedinginan mlm
btw, mlm td even dh kol 1 pun still sesak dgn kenderaan yg merata2
apa skrang ni musim cuti sekolah ker?

Sampai jer bangi terus tdo
Bla bangun jer, ters basuh baju, langsir ungu n alas kaki
(pas2 g jemur)
tukarkn dgn langsir merah
so, bilik aku nampak merah gelap jer
tp mood aku ok jer xla hot
mcm warna merah 2
panat sgt2
Pas2 aku mkn oat of quaker with some nesvita
kenyang gak
4 info here, hari ni aku langsung x g cafe
so, aku x menjamah nasi pun
petang aku mkn roti with mayonis (my routin)

Pas 2, bergegaklh suara speaker
dengan mcm2 lagu
mcm biasa, kuatnya volume sampai kedengaran merentasi 2-3 blok kajai
then, aku wat nota
berangan2 sampai maghrib...

Iyelah, arini bosan
dan aku plak x bercadang nk g mana2
kalo smlm adalh gak jumpa dgn aliAjwad
dia hantar aku ke UNIKEB blakang PPBL
then, hantar aku smula ke Kajai

Bru jer td aku msg aliAjwad
pasal how to manage perserta motivasi
coz dia jd ketua fasilitator
ada gak dia suruh aku join
tp sampai 5 ari
nak mati ke?
hehe..sory agak kasar
aku mls la nk ponteng2 kelas ni
so, apa yg mampu aku tlg ialah
bekalkn modul LDK n ajarkn mcm ne nk guna modul 2 kat ali
Alhamdulillah, Ali paham semuanya
aku lega

No comments: