May 24, 2009

Mlm tadi hingga baru tadi





Mlm td
dia gosok bju sndri
kemeja Seed
ke main lg kn
mcm kekok je dia wat keje tu tp sempat lg nyanyi2
tu yg x bleh tahan..
slalunya aku yg akan gosok kn bju kmeje di
Pdn muka
tp kesian pun ada
lantak la
lepas tu, dia ckp 'pinjam pinggan ko tu'
aku pun jwb 'uhu'
then, dia tanya lg 'dh mkn dh?'
Aku blas je 'dh'
ringkas je kn
tp dlm ati, Allah je yg tahu.

Pagi ni aku bgn tdo seawl kol 6 am (tiap ari bgn kol 6am pun)
just breakfast gardeniar bread with curry tuna
wow sedap beb
pas siap2 semue
aku bergegas ke klas
pas abis kelas, aku on9 jap
sblm g lunch kat restoran lesung emas
aku memilih untuk mencekik nasi kukus bersama ayam goreng kampung
disertakn dgn kuah terutup
perghhh....kencang beb
lepas kekenyangan, aku bingkas bergegas ke WARTA
utk beli ubat alergik
sedihkn sepanjang idup aku,
aku disahkan perlu bergantung pada ubat memanjang.


tata~~

1 comment:

Anonymous said...

what kind of alergic?

so pity with u...

never mind..
stiap y blaku terkadang ujian, terkadang kifarah-tanda Allah syg pd kita..

n pasti ada HIKMAH y blm tersingkap...

sabar2 sll na.. <=)

-syu_maksu-