Apr 30, 2009

Tesis

Yes, tesis aku dh siap. Gembira rasa hati. Yang sebenarnya, bnyk cabaran n rintangan yang terlintang dlm perjalanan siapkan tesis.Daripada pembentangan poposal lagi, aku nampak yang aku perlu ubah banyak bentuk n aspek dalam tesis tu. Dh lah masa presentation proposal aku tu, En. Azlan Mis hentam aku teruk2. Biasalah, semua ni senior-senior aku dh pernah lalui. Untuk siapkan tesis ijazah setebal 165 pages ni, bukan mudah, tapi banyak risiko yang perlu aku tanggung. Just imagine, draf yang aku buat hampir menyamai 3 kali ganda pages tesis aku yang dh siap. Banyak kn. Ye lah, kena edit itu ini...tentang final touch plak, aku buat malam sebelum aku jilid tesisnya, mana nak buat preparation untuk final exam lagi, itu inilah..

Pagi tu, aku ada exam dialektologi. Pastu, terus bergegas ke kedai jilid tesis nearest to KTM UKM. Then, aku submit pada puan hard n soft copy. Puan tandatangan n aku pun hantar ke pejabat PPBL. Paling penting, aku jd org no. 2 yang hantar tesis, lambat 10 minit jer daripada Faiz,,Buat Faiz, tahniah coz jadi orang pertama yang hantar tesis n mayb ni jd rekod peribadi dia..tahniah yer..Cayalah ko, Faiz! Alah, biasalah anak seliaan Puan Harishon……..Apapun ,aku terlalulah gembira bla pegang tesis aku yang dh dijilid tu. Bukan apa, memang lega n aku dh boleh tumpukn perhatian pada exam..Nampak hasil daripada kesungguhan selama ni.

Dalam aku buat tesis ni, ada seorang yang paling banyak membantu..Bantu segalanya pasal tesis aku,,Mayb x payahlah nk sebut satu-persatu, Cuma nama dia aku ada selitkan dalam bahagian perhargaan dalam tesis aku, nak tahu? just check it out at Pusat Sumber Pusat Pengajian Bahasa dan Linguistik, UKM.

Banyak yang membantu aku sepanjang proses aku nk siapkan tesis, buat kalian semua,
Terima kasih daun keladi
Semoga Allah akan membalas jasa baik u ols.

1 comment:

Anonymous said...

aslkm wbt..

pian...
manTOP!!!
=p

-syu-