Apr 30, 2009

Beg Yang Dimaksudkan



Semalam aku g The Garden, ala, yang sebelah Mid Valley tu la.
Target n motif memang nk cari beg
beg yang macam mana belum aku tetapkan
coz just nk servey dulu
bukan apa, just nk cari yang terbaik
dan paling penting
B4 that, aku redah dulu midv
then, barulah masuk The Garden
sesak dlmnya, sesak dengan model2 fashion show
tgk cara n gaya, semua model 2 mcm model profesional
penat-memang-penat
tapi puas coz dapat jumpa gak
beg renoma
ya, beg renoma paris
beg yang sgtlah lawa
tp, tu just pada mata aku kot
yang penting aku sendiri berkenan
coz aku jugak yang nk pakai
Honestly, aku suka sgt jahitan n reka gaya beg tu
x nampak terlalu sempoi n tak la formal sgt
simple sgt2
ala, sumtime kte kena berpegang pada prinsip less is more.





Tapi tak bererti yang aku harus lupakan beg dunhill dan hugo boss kesayangan aku kn………

No comments: