Apr 27, 2009

KASUT : JENAMA DAN KESUKAAN




Kalau dulu aku minat kat kasut POLO , ADIDAS, AVIN etc atau apa sahaja yang kononnya cantik dan berkenan di mata aku ni
but now, kembara dan terokaan luas membuatkn aku bertambah cerewet memilih kasut untuk percaturan masa depan.
Minatku bertukar alih pada:

Primavera
Sembonia ***** suka sangat coz nampak eksklusif & unik
Bonia ***** suka sangat coz agak eksekutif, eksklusif, kalau kena tempat akan nampak santai dan agak ringkas gayanya. Yang terbaru dibeli pada 26 April 2009

Tak kisah lah kalau tak cantik pada mata orang lain
ye la, masing-masing ada citarasa tersendiri kan...
Pun begitu, aku x nafikan yang kadang-kadang aku minat kat kasut-kasut yang kurang establish & tak berjenama : asalkan cantik dan selesa. So, apa sekalipun, aku sentiasa ingatkan diri aku supaya terus tambahkan koleksi kasut yang aku minati..

No comments: