Apr 27, 2009

Apa kata aku tentang fesyen? (Part 1)



Sudah lama aku mahu menerbitkan pandangan aku mengenai gaya berfesyen,,gaya dalam berbusana. Tapi, baru hari ni aku berkesempatan. Gembiranya aku kerana aku tahu aku suka berfesyen tp fesyen tu mestilah kena dengan selera aku..Kalian jgan tak baca pendapat aku ni, ya (huhu):

Gaya merupakan sesuatu yang perlu disematkan dalam diri sesorang
Gaya perlulah fleksibel
Terpulang pada individu untuk menjadikan gaya sebagai prinsip hidup yang paling tinggi atau di mana sekalipun tahapnya
Ya, terpulang
Bagaimana gaya dicorak turut terpulang pada diri individu itu
Tapi aku punya pendapat tulusku
Gaya yang menunjukkan diri kita perlu diberi sentuhan peribadi kerana keunikan inilah yang membezakan diri kita daripada orang lain
Dan, orang akan mengenang trade mark kita sampai bila-bila dan di mana-mana jua
Gaya merupakan kehebatan yang perlu dikagumi kerana gaya itu peribadi kita
Peribadi ini menyerlah melalui bagaimana kita bergaya
Gaya kita harus bersifat hidup
Gaya tercorak atas pelbagai cara, maksud aku kreativiti kitalah dan caranya: kita perlu
bertempat dalam berfesyen..

No comments: