Apr 21, 2009

Artis kita...


Aku dh biasa jumpa artis
dh terlalu ramai
sejak aku duduk serumah dgn abang angkat aku (model), aku dh terbiasa temani dia buat catwalk n photo shot

masa 2, dgn dynaz...dynaz cantik sangat n x sombong
nora danish..aku ada kenangan dgn dia (masuk rancangan melodi sama2)
Dah 2 times jumpa dia, dia mcm anak patung
perfect
mawi,,pernah tdo sehotel dgn aku..walau aku x minat dia
ekin (bini mawi) pun cantik
Jacklyn tetap ok walau di over masa 2
Siti, masa tgk persembahan dia, aku rasa tenang dan bahagia
Suara dia jelas, sama mcm yg aku dgr kat radio, internet, astro etc..
Syura x seberlagak dan sesombong kata orang coz aku penah g umah mak dia kat Kempas,JB..Temankan kwn2 baik dia..
Frah fauzana, anita sarawak, KRU, etc...semuanya lawa
Ada gak artis yang bila live, sory 2 say: hodoh

U ols ada ga ke pengalaman dgn artis?
kongsi-kongsilah

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
eroul86 said...

x puja pun artis